•   
  •   
  •   
  •   
  •   
  • AZE  
  • ENG  

  • Texniki dəstək xidməti
  • İnformasiya Texnologiyalarına texniki dəstək xidməti – informasiya sistemlərinin fasiləsiz işləməsi, istifadəçilərin lazım olduğu zamanda doğru və profesyonal dəstəyi ala bilməsi, şirkətlərin İT xidmətlərindən aldığı səmərənin ən yüksək həddə olması üçün vacib şərtdir.
  • Şirkətimiz müştəri mərkəzli yaxınlaşma ilə müştərilərimizə, arzuladıqları səviyyədə dəstəyi 7x24 fasiləsiz olaraq təqdim edir. Telefon, İnternet və ya yerində dəstək xidmətləri də daxil bir çox variantda xidmət təqdim edən ProSys, mütəxəsislərinin sektordakı təcrübəsi ilə kritik dəstək səviyyələri mövzusunda ixtisaslaşmışdır. Müştərilərimizdən gələn tələblərə ən qısa müddətdə cavab verib, sual və problemlərə həll təqdim etmək üçün sahələrində ixtisaslaşmış mütəxəssislərimiz, ITIL prosesləri ilə xidmət təqdim etməkdədir. Müştəriyə göstərilən texniki təstək zamanı şirkətiniz ilə ilk təmasdan etibarən gələn tələblərin detallı analizini edərək, detallı və xülasə hesabatlar təqdim edərək, verilmiş olan xidmətin keyfiyyətini sizlərlə paylaşırıq.